|
|
|
|---|---|
|
Ska sätta drag på min E34 och draget är av märket oris (Avtagbart). Nån som vet vars man kan hitta monteringsanvisning till detta. tack på förhand! | |
rsarits |
Det behövs knappast, men du kan gå in på ORIS hemsida och titta, jag har för mig att jag gjorde det. När jag monterade mitt ORIS på 530:n, så var jag tvungen att kapa lite i stötfångarfästena, men draget jag köpte var från en touring. |
|
Men måste man inte ha en monteringsanvisning från tillverkarn för att regbesikta om bilen? vad kapade du då? draget är nämnligen från en touring och ska på en sedan. :) |
|
| vad har oris för hemsida? | |
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
tack för länken :) ingen som är bra på eng och kan hjälpa mig att hitta monteringsanvisningen för avtagbart drag till E34 sedan? :) tror jag sovde på min eng lektioner :) |
|
|
Tja, det verkar ändå inte räcka med engelska. Var du däremot vaken på tysklektionerna så är din lycka gjord. Länk |
|
|
hehe visste man att man skulle köra bmw så skulle man nog ha valt tyska som språk :) Men den där måste väl duga att besikta med? själva monteringen kan jag i huvet men det är papper på monteringsanvisning jag är ute efter. men få skriva ut den här och åka till dom å kolla om dom godkänner det. :) Annars får man söka vidare |
|
|
hittade en monteringsanvisning. var på besiktningen och frågade. enligt han så var det enda man behövde en sprängskiss och ett D värde. kollade nu och mitt D värde är 10.5 KN. Kn är det nått man ska omvandla till Kg? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.