AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
989

Tonade blinkers bak till E34

Smiley©
Är det nån här som har bilder på en diamantsvart E34 med tonade bakblinkers?
Jag ska byta baklampor på min bil och vet inte om jag ska välja vita eller tonade blinkers, vilket är snyggast?
Stylabilen säljer baklampor med tonad blinkers, någon som vet om dom är E-märkta och har reflex? Länk

/Thomas
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Nja, har sett nån men det känns inte fräscht enlit mej. Satsa på 6x vita, vanliga standard, inget klarglas eller "940-lampor" och sånt...
Smiley©
Vita fram har jag redan köpt, det passar bäst ihop med strålkastarna tycker jag. Ska bara försöka hitta några snygga lampor som inte lyser orange genom glaset.

Tonade sidoblinkers blev det för att jag vill att sidoblinkersen ska synas så lite som möjligt, vill helst ta bort dom helt men det gillar inte SBP tyvärr.

Klarglas blir det inte, vill inte ha volvo S40-look på min bil, det ser INTE bra ut.

Det är vita eller tonade blinkers bak som gäller, men har svårt att bestämma mig eftersom jag aldrig sett enbart tonade blinkers bak på en mörk bil, har sett helmörka baklysen och det ser inte bra ut iaf.

/Thomas
kh
3
khaaan
325ix e30 -87
såhär är min:
Länk
kh
3
khaaan
325ix e30 -87
Är iofs inte svart, men, lite mörk iaf ;D
ta
2.494
tarzan325
E61 520d M-sport -08
7500 till 42100mil.

F11 520d M-sport -15
en kompis till mig tonade endast den gula delen, själva blinkers bak svart på sin svarta e34 och det var mkt snyggt!!

Diesel-räsern
/Rickard
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.