|
|
|
|---|---|
|
undrar om de ngn som installalerat skärmar i sina nackstöd på E60/61 hur blev det vart vände ni er, vad går det på ett komplett paket med skärmar trådlösa hörlurar o dvd? går det koppla in ipoden till idriven o styra via bil menyn? har beställt en kabel för tv free, ngn som testat det funkar bilden ok även i "fart"? jajajajja jag e ny klaga inte ;) | |
|
Jag har gett upp, när det gäller skärmar i nackstöden, då vi har komfortstolarna i vår bil. Nackstöden är helt enkelt för små i höjden till att en snygg skärm får plats. Det går att montera skärmar i nackstöden fast man har komfortstolarna, men de lösningar jag har sett har inte varit snygga. Just nu letar jag en LCD skärm (7-8") som ska vara mellan stolarna.. Kolla denna lösning: Länk Letar efter en skärm som har indbyggt digital tv, gärna med DVD också :) Har du standard stolarna eller sportstolar, är det inga problem att montera skärman i nackstöden, har sett många exempel på lyckade projekt ;) iPoden kan nu styras via I-driven, hör med din BMW återförsäljare. Dock försvinner CD-växlaren om du har en sådan.. BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| Hej! | |
|
Hej! tack för svaret har cdväxlare vill gärna behålla den...... har de vanliga stolarna, så de borde väl inte vara några problem då ngn som vet vart i göteborgstrakten man kan vända sig? .... |
|
|
Tja! Har denna lösning med skärmar och dvd i min X5:a Länk Finns på oxå på Siba som best. art. (7990:-) Kanske kan va nå't? /Janne |
|
| jo tittat pådem finns på www.brl.se med, men hur funkar de ihop med el höjbara nackstöden? och tar du ut ljudet via rådlösa hörlurar el via högtalarna i bilen? hur har du kopplat , helt ny på detta...... är bilden bra? spelar dvd`n alla format brända som region 1-2 osv... | |
|
Okej, el-nackstöd...det funkar nog inte så bra ihop med dessa. I övrigt så finns det 2 kanaler för ir-lurar alt. köra ljudet via dom inbyggda högtalarna (nödlösning, mindre bra ljud) eller köra ut ljudet från dvd:n via en aux-ingång på din stereo om du har en sådan. Bilden är bra och vad gäller region så vet jag inte då jag inte provat mer än reg.2. /Janne |
|
| hmm tack ska fundera på det.. altenativt bygga in skärmar men smakar det så kostar det vågar inte äns tänka på vad ett sånt kalas skulle gå på monterat o allt........... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.