|
|
|
|---|---|
|
1. Länk Ej rekommenderad körning med E32 2. R.I.P Länk enligt info så är de bilarna i filmen stulna, rena rama idioter. | |
|
Helgerån, borde vara skottpengar på såna. // |
|
|
Med risk för att bli halshuggen, tycker jag att det där är ett helt OK sätt att göra slut på (SIN EGEN) vrakfärdiga gamla bil. BMW eller inte. Ska den ändå skrotas sedan så varför inte ha lite kul som man aldrig skulle kunna ha annars? En polare gjorde ungefär samma sak med sin skrotfärdiga gamla jänkare. Roligare har man nog aldrig haft med den bilen. Wilhelm Svenselius |
|
|
Nej då W2k, för min del får huvet sitta kvar :-), det är ju inte så att det bara finns ett fåtal bilar tillverkade. Visst e de slöseri med en fin bil men vem vill ha en Lettisk bumse? Jag klara mig nog utan just den bilen. När det utlyses skottpengar på att ha roligt (dom riskerar ju inga oskyldigas liv) då e vi illa ute........ Fd // Adrenalin. Får man ta BMW:n med sej in i himlen Länk ? |
|
|
CB missade tydligen att bilarna var stulna. Det är väl upp till var och en att göra hur man vill med sin egen bil men slödder som ger sig på andras egendom kan i alla fall jag inte skratta åt. /// |
|
|
Tycker att det är helt idiotiskt och det står jag för, med tanke på att bilarna var stulna, och sedan för att förstöra något utan anledning. Bilen såg frisk ut, knappast någon rostig trabant som knappt rullar framåt. - Riktigt Många bilder Länk |
|
|
Som BMW-entusiast har jag svårt att se de roliga att en E32 körs sönder, även om bilen skulle vara deras egen Är den som antyds stulen, har personerna i i filmen inget existensberättignade för mig, största möjliga ödeläggelse av andras egendom är vad som sysslar med De måste iaf varit ett ganska friskt exemplar med tankte på länge den stod ut med misshandeln =( BMW CS #5139 |
|
| Mmm... Hur många 7-serie E32 tillverkades det? 500.000? | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Om 730:in var stulen, tycker jag det var konstigt att nycklarna satt i tändninglåset!! Kolla vid 7.40-7.45 på första filmen! Försäkringsbedrägeri på hög nivå är vad jag tror! MVH Patrik |
|
Finns väl inget som tyder på att bilarna skulle vara stulna - annat än det helt referenslösa och overifierbara påståendet i trådens början. Wilhelm Svenselius |
|
| Vem har råd att leka såhär med sin 750 E65 tro? Länk | |
|
Nu får jag väl höra att jag är fördomsfull men från början är den säkert stulen den E32an som körs sönder... finns väl inte en BMW eller MB i den åldersklassen i Litauen som INTE är stulen :P I kommentarerna till filmen skriver någon att bilarna är stulna, men visst man nycklarna i tändningslåset. Jag tycker iaf de verkar lite skumt, vad jag vet är Litauen ett ganska fattigt land, en E32a borde fortfarande vara en hyfsat bra bil där, har svårt att tro nån för skojs skull kör sönder sin egen som verkar vara i bra skick, men vad vet jag BMW CS #5139 |
|
|
jabbal: Nog hade du allt blivit lite purken om de va en gammal Jagga Xj40 dom körde sönder och brände upp i stället :D BMW CS #5139 |
|
| Klarade inte av att titta. :/ | |
|
Det är helt sjukt! MEN, som jag skrivit och beskrivit i en annan gammal tråd, gällande Polska 7:or, så skulle jag gärna köra just så här med en 7:a...bara för att det är så fel o ändå helt kriminal-romantiskt rätt!!! Att köra skiten ur en gammal skitstor lyxbil, o gärna i en biljakt, är väl en "pojkdröm" om något! Jag hade ställt upp! Däremot är det helt förkastligt om vagnen skulle varit stulen :-( Jaja...det är min åsikt i alla fall! (men jag måste tillstå, att det gör litet ont att se filmen...) /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Ja, dom kunde ha kört slut på den fina vagnen på ett respektfullt sätt, sen låtit de delar som var kvar gå i arv till andra ägare av denna eminenta bilmodell. Mkt tråkigt att många fina vagnar slutar som murbräcka eller som nåt urbrännt lik i någon grusgrop. |
|
| J.L; Ja men det är ju en helt annan sak! He he, nja, väldigt lite purken i så fall, det tillverkades ju trots omring 250´XJ40. Många är ju rostiga upp över öronen, säkert samma sak med denna gamla E32, det är ju inte en Royal individual highline, utan en mer bruksbetonad kärra. Hade det varit någon specialmodell så... | |
|
Smaklöst :P /Olof |
|
| Slutade också titta, inte ens kul.. (kör själv folkrace annars) Dumma jävlar skottpengar på dom.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.