AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.229

Kolfiberlister,interiör, finns vart?

54
212
540 :D
M5 -99
Porsche 924 -79
Hej!

Jag skulle vilja byta ut "träpanelerna" som sitter på dörrsidorna, samt de som sitter på instrumentbrädan, och även "Plattan" där växelspaken sitter mot likadana fast i kolfiber. Är det någon som har en aning om vart de finns till min e34?

MVH
Andreas Dahlgren
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Finns eftermarknads kolfiberinredning till E34 vilken endast passar E34or utan dekorationslister. Jag har själv försökt men det går inte :)

Kolfiber listerna du behöver finns endast att köpa nya på BMW...!

Min bil
Länk
Tyvärr finns inte alla delar kvar, och dom som finns kostar riktigt mycket...

Mvh Stephan
54
212
M5 -99
Porsche 924 -79
vad tråkigt :/ får man väl betala någon för att gjuta av dem eller så, om det ens kan bli billigare att köpa dem redan dyra listerna på bmw... Men det finns väl sådana lister i m5 "20 jahre motorsport" bilarna? Är det dem ni syftar på som man kan köpa på bmw?
An
96
AndreasF
BMW iX3 -26
läste i senaste bilsport (eller va det förra?) att det finns ett företag i stockholm som man kan skicka listerna till så lägger dom på ett par lager kolfiber eller laminering, ska tydligen bli skitbra och även vara rätt billigt. jag minns inga namn men jag kan kolla om jag hittar tidningen när jag kommer hem.
540 :D; Ja det är listerna som finns i M5 20 Jahre/M540i som vi menar att hitta begagnade är nästan omöjligt 20 + 32 + ett okänt antal Individualbilar ska jag gissa 100-200 bilar med listerna från fabrik, förslaget att lägga ett lager kolfiber på befintliga är en bra idé i sammanhanget.

Mvh Stephan
54
212
M5 -99
Porsche 924 -79
Jo jag förstår det...original-listerna borde vara värda sin vikt i guld ungf..

AndreasF

Det vore jättebra om du kikade i din tidning, skriv i tråden bums när du har hittat.

MVH
Andreas
An
96
AndreasF
BMW iX3 -26
hej igen. hittade inte tidningen men jag mailade bilsport och fick svar idag. företaget heter Bilskräddarna och hittas på adressen: Länk artikeln finns i bilsport nr: 21 2006
54
212
M5 -99
Porsche 924 -79
tack så hemskt mycket :D

MVH
Andreas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.