|
|
|
|---|---|
|
Tycker AP forumet är riktigt bra och man hittar oftast svar på sina frågor, genom att använda sök-funktionen. Många ställer frågor ang div fel/problem med bilen och får en del svar på vad det kan vara. Ganska många inlägg "dör ut" utan att man fick reda på vad felet var. Antar att de flesta ganska omedelbart åtgärdar felet på bilen och då vore det kul om de "avslutade" tråden med att ange vad ex verkstaden kom fram till. | |
kilroy |
Ditt förslag har varit uppe tidigare. Du har helt rätt, vi är nog ofta lite dåliga på att meddela resultatet av felsökningar och verkstadsbesök. Mvh kilroy "Med ett hyfsat järnrör kan man slå världen med häpnad" |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Även om man själv ibland har rätt med sitt "hjälpande" inlägg och kan ge sig själv en klapp på axeln och "skina upp" efter "rätt svar". Så kan det faktiskt vara nyttigt, även om ens eget svar var helt åt h*****e att få lära sig ngt nytt, tills nästa gång samma problem uppenbarar sig hos ngn annan hjälpsökande! Håller helt med trådstartaren! MVH Patrik |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Ahh blev lite si och så med versaler och meningsavslutande, men ni kan säkert förstå vad jag menade!? MVH Patrik |
|
Instämmer. Har jag problem och sökt hjälp här ser jag till att informera att problemet är löst och hur, oavsett om det kommer respons eller inte för det är ju inte det primära. Huvudsyftet med forumet är ju att ge svar inte ställa frågor så att andra kan bli hjälpta utan att starta nya trådar om samma ämne.. =) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Nja... kan inte hålla med helt... Andra kanske har mer tur... :) Jag har inte fått svar på mina problem... :( BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Om detta är en tråd där forum-medlemmar kan skriva vad de önskar, så skulle jag vilja be om lite tydligare rubriker! Det är så tröttsamt med rubriker som inte speglar trådens innehåll, en rubrik som "automlåde problem" säger egentligen inget om innehållet i tråden. Detta är ett gissel för oss som söker bland gamla trådar, dels blir det svårare att hitta rätt info då rubriken är vilseledande och dels öppnar man en massa trådar i onödan. ___ Bilen: Länk |
|
|
Ang de här med otydliga rubriker så har ju autopower någon sorts funktion som ändrar rubriken i efterhand till de något tydligare än innan...hände mig för ett tag sen när jag skrev än lite väl dålig rubrik :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.