|
|
|
|---|---|
|
Är det svårt att demontera, plocka ut mätarhuset ut min bil? (e36) Hade tänkt att lägga in en annan varv räknare. GÅr detta att genomföra? eller är det mycket jobb för lite nytta?? Die auto: www.vargon.net/sp02/BMW_FRAM.jpg | |
|
Det beror på, har du ställbar ratt? (Om inte ställbar ratt ta väck ratten först)! Isåfall ställ ner ratten max och lossa skruvarna i instrumenthusets ovandel, sedan kan du ta ut instrumentet genom att dra det bakåt samt vinkla det. Du får lossa anslutningssladdarna när du fått ut instrumentet en bit. Och du, ta det väldigt lugnt och metodiskt så går det fin fint! ///Tobbe |
|
Malman |
Har skruvat ner på både E30 o E39, o det är inga prob. För mig det fanns det "Gör det själv" till e39 här på A.P. kan inte skilja sig så mycket tror jag. Som sagt ta det lungt o ha bra verktyg så ska det nog gå bra! inte kul om skruvmejslen slinter o repar plasten... :( |
|
japp. ställbar ratt. Okey nä men då får man väl ta en kik på det! TACK Die auto: www.vargon.net/sp02/BMW_FRAM.jpg |
|
|
japp. ställbar ratt. Okey nä men då får man väl ta en kik på det! TACK Die auto: www.vargon.net/sp02/BMW_FRAM.jpg |
|
|
Det går med lite trix att få lös utan att ta väck ratten åxå, har testat, ;) //Varför köra något annat märke när det finns BMW?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.