|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| tyckte nya kupen va strykful förut jag med, men sen fick jag syn på en 335:a på bmw häromdan, jag säger bara: JÄÄÄVLAR vad snygg den va! helt annorluna i verkligheten. | |
Lars Jakobsson |
Grodam>> Kan tyvärr inte hålla med dig..det är en schysst bil..men inget "ha begär" som jag känner det.. Den har gjort för snäll, skulle vara lite mer mot E60 hållet...dvs. Lite mer vågad.. Eller varför inte som 6:serien.. Men det är tur att vi har olika smak, annars vore det kö :P |
|
E90 kräver sportpaket för att bli acceptabel i mina ögon. Har sett några 320 med alldelse för smala hjul. Ser ut som Volvo gjorde på 80-talet med hjulhus stora som garageöppningar. E92 är en helt annan bil. M3:an lär bli än snyggare med M-stylingen. Mvh Jonas |
|
| Med risk för att verka partisk ;) tycker även jag att M3 E46 e bra mycke grymmare än E92, ska inte uttala mig om E92 M3 då man inte sett hur den slutgiltiga skall se ut.. finns ju även "risk" att E92 med M-paket kan bli lite mindre tam. Såg en 335 E92 på bmw här i gbg när ja skulle lämna in M3:an för vevlagerbyte å inget ha begär infann sig.. men den blå/lila M6:an för 1,2 mille hade ja gärna bytat till mig, jävlar vilken kärra!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.