|
|
|
|---|---|
|
någon som ska dit? ska försöka ta med mig DV kamera o filma lite .. vädret är ju super :) / daniel | |
Crusty |
vet inte om mina trötta 113hk orkar masa sig dit! Måste dra till Need for speed istället. "The Blue BMW" |
|
hehe .. klart dem orkar :p |
|
Crusty |
Japp! Funderar på att rejsa nån gammal Lupo! =0) "The Blue BMW" |
|
haha . .. alltid något ;) jag ställde upp mot en maserati .. hehe .. det var kul .. synd att jag inte hade en suck bara :p /daniel |
|
Crusty |
Maserati? ja, då lär man ju få lite smisk om man skulle få för sig att dra ett sånt italienskt fullblod! Bara att hoppas att den italienska kvaliten sviktar o killen får motorhaveri! Då kanske jag har en chans! Jag drog faktiskt en SAAB 900 typ 95 årsmodell inne i stan! Jävla vad jag drog i registret! Skitball o dra nån som har en snabbare bil! "The Blue BMW" |
|
o så kom snuten igen!!!!!!!! |
|
|
fan vad bull .. ingen körning .. bara snutar :( |
|
|
Skulle vara lite kul om det blev lite organiserat istället för att alla som har 4" slutrör bara måste köra fram o tillbaka och vara allmänt ivägen men så bra blir det väl inte. Det där med polisen behöver inte vara nått problem, det är nog bara att ha lite tålamod för förr eller senare så måste dom ju åka därifrån... who dares wins... |
|
|
jag är på .. bara till o plocka av reg skyltarna och bränna sula .. hähäh .. |
|
|
Kan inte snuten låta oss vara ifred nån gång!!?? Muppar! |
|
|
bättre att man kör ute i hamnen än att 200 modifierade bilar ligger och bränner i stan .. |
|
|
Faktiskt första gången som jag besökt något liknande. Har flera gånger bara åkt förbi, men ikväll följde jag med Koffe och Tobias320i till Brostugan. Vad ska man säga? Det verkar som om ett par feta fälgar räcker som inbjudningskort och sedan är vilken bil som helst en sportbil... En hyfsad M3 med alu-nät i njurarna föll mig i smaken. Var fixar man sånt nät? En Turbo-Porsche visade vilket tyskt märke som gäller när den lämnade platsen... Sammantagen känsla: Min bil är en gubbe-bil, skittråkig vardagsbil... ...ska allt fixa till den! |
|
|
jag va där runt 20:20 tiden då var de ingen polis men ingen tävla heller men när polisen kommer då vill alla tävla?????? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.