|
|
|
|---|---|
| Länk Den bilen ser ju lite lagom skum ut för att vara en 2002a :) Den verkar inte direkt mindre skum efter att man kollat upp reg nummret på vv.se. Kan man ens registrera en bil utan chassinummer? | |
|
Chassinummer står inte längre på VVs hemsida, det är inte unikt för denna bil. Förutom framljusen, vad är det som du reagerar så starkt på? //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
| Ok, de kunde ju ha tagit bort fältet för chassinr från sidan :) Dessutom så är bakljusen också fel, jag tycker iaf det känns lite skumt, vem byter till prefacelift lampor både fram och bak? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Krocklagad ?? Man tager vad man haver ?? ok nån ska väl vara först med retro :) |
|
Rååbilcenter är visserligen en firma som är känd för att vara lite mindre ärlig om man säger så. Sen är det väl bara de vita blinkersen som "saknas", men det kanske var standard på vissa marknader, jag vet inte. Annars tycker jag Biltemas billigaste gummimattor verkligen passade in på bilen, speciellt vid gaspedalen. Normalt sett kan man få fram chessie# på bilar genom att mata in regnr på t.ex. mekonomens websida, men på den här bilen kunde jag inte fiska fram något. Den är antagligen allt för nyimporterad för det. ___ Bilen: Länk |
|
| Mugge: Bilen är en 2002a och ska ha de nya strålkastarna med angeleyes, någon har alltså bytt till en gammal modell av strålkastare. Dessutom är bakljusen också bytta till en modell som satt på årsmodeller innan 2001 | |
|
Troligtvis stulna lampor och för att slippa tjuvar i fortsättningen monteras old style lampor eller så är det någon som var snål efter stölden, framstötfångaren är facelift så krock är mindre troligt. Nyimport är den allt, ring vägverket så uppger dom chassinummer om nu inte intresset helt dött, för min del vakna det inte ens... Mvh Stephan |
|
|
Även njurarna är innan årsmodell 2001. Det skall vara den med bred kromsarg from 2001 Länk /Rickard |
|
|
Chassinummer: WBADS61060GV42219 |
|
|
Och då är det bara en 01:a...Tillverkad 06/2001 ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.