|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Varför nöja sig med att åka något mindre roligt än sin pärla på vintern? =) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Det blir mer åka i bilen jag har för att åka till och från jobbet, en Audi 100 1.8 från 85 med 45000mil på mätaren. Vit med blå plysch och nästan helt rostfri. Fryser dock i förknasaren ibland:( Blir lite 325:a också:) |
|
|
Kör just nu den optimala vinterbilen>>>M535i...Det som gör den "extra bra" är bra dubbdäck+alla gånger diffbromsen :) Flinar lite extra varje gång det är "lite halt" på vägarna ;) Mvh Janne |
|
| BMW:n (750 ial) ÄR min vinterbil! | |
| En annan är ju förpassad till gångvägarna... =/ | |
|
Jag åker BMW 318 Touring E30 -93 på vintern. ///M-Power När du älskar att köra |
|
| En Passat kombi -91 med ca 36000mil på mätaren, o mer blir det bara Herr Besiktning släpper igenom den. En för-jäkla bra surfbil för övrigt, man får in mängder med prylar:-), ser nog lite lustigt ut när en bil värd ca 6000 kommer lastad med surfprylar för 60000 *haha* | |
|
Köpte mig en Golf 1,8 -88 som jag ska ha som vinterbil. 2 ägare totalt, strax under 15.ooo mil och minimalt med utrustning(som krånglar)... VAR i perfekt skick när den inhandlades för två veckor sedan, gick sönder lite här och där i torsdags, totalt 3 olika fel på 5 minuter! Plockade bara fram BMW:n igen, he he. |
|
|
hur många har fortfarande kvar sin vinterbil? jag orkade inte med min nissan micra -89 efter att ha blivit påkörd 2 gånger (!!!) samt frusit varje dag pga kass värme.... köpte en 528iat -98 i onsdags för att slippa micran :) f-n vad man uppskattar "riktiga" bilar efter att ha åkt micra från oktober tills slutet av februari! någon som tagit ut sommarbilen än? |
|
|
Åker och kör Corolla -90, inte kul men funkar! Cabben får vänta minst en månad till. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| åker estoril blå 330 cab som funkar finfint | |
|
Själv kör man då en Toyota corolla -94. Fungerar som en klocka. Används året om som en avlastning till beemern...jobb-pendling. |
|
| Tänkte plocka ut 635:an i helgen om vädret ser bra ut. Våren kom ju hit för 14 dagar sen enligt aftonbladet =). Blir dock inte mkt körande på en månad eller så utan vill mest ha ut den så jag kan pilla på den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.