|
|
|
|---|---|
|
Såg en riktigt fin E12:a i går när jag körde mellan Halmstad och Helsingborg. Den transporterades på biltrailer, var röd metallic och skodd med BBS rs fälgar. Jag blev helt frälst...:P Någon här som vet något mer? | |
| skulle oxå vilja ha lite mer info om den.. verkar ju kanonfin.. e12 är ju kanonläcker.. gillar speciellt bakpartiet :D | |
|
Ja det skulle verkligen vara kul att få mer info om denna bilen. Har hört rykten om någon fin E12:a med automat som funnits i Helsingborg. Kanske kan vara denna?!?! Snälla, kom med lite info någon!!!:-) |
|
| Har för mig att jag har sett en röd fin E 12 med BBS fälgar till salu på internet, kan ha varit på blocket. Jag tror att det var USA modellen. | |
| Såg att den fanns med i senaste numret av autobörsen. En 525:a | |
|
Fick tips om en länk på E28.se Länk måste vara den bilen!! Borde ju vara någon här på forumet som köpt den. Hoppas han/hon gör sig tillkänna! |
|
|
Aaah så vacker. Vill ha! |
|
|
Den har rullat i Helsingborg sen urminnes tider. Alltid samma dam bakom ratten =) Ett underbart skick iaf!! Mvh Björn |
|
|
Lyfter tråden lite. Fortfarande ingen som vet om det är någon här som är den nya ägaren? Vore trevligt att se lite mer bilder på den! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.