|
|
|
|---|---|
|
Nu har man äntligen fått hem den från lacken och fått på allting! Gud vilken skillnad det vart, jag tyckte bilen var vit innan! Men nu är den riktigt vit... =) så nu om några dagar blir det lackförsegling och nya fjädrar och sista burken! Nu är det så här att jag har ett litet metalliskt klingande ljud som kommer från höger bak, Vad kan det vara? jag har kollat och lyssnat men kan inte lokalisera ljudet! om det är nån som har nån fundering av vad det kan vara så skriv gärna. För det här gör mig riktigt irriterad, Jo och det låter bara när jag åker på en dålig t.e.x!! Förresten, hur många från Gävle trakten ska ner till STHLM på M/Alpina Träffen? tänkte att vi kunde samlas och åka tillsammans dit! ni kan väl slänga iväg ett mail till mig om ni är intresserade! Mvh Janne Mmmmm dom i Marabou!?!?!? eller var det M3??? | |
|
Tjena Janne! Kolla stöd dämparfästet bak, det är mycket vanligt att den går sönder på vanliga E30, den borde se likadan ut på M3:an. Jag kommer att åka till träffen, men kommer förmodligen att sova hos min tjej som bor i Stockholm. //Abbe |
|
Grusse |
Janne, kolla om det inte är bromsbeläggen som klingar. Dom gjorde det tidigare när jag hade bilen, och det är likadant på den jag har nu. |
| Långväga gäster till träffen! :) | |
|
Möjligen att det är stötdämparfästet! För sen nu när jag var ute på lunchen så tryckte på däcket med foten, å det gav vika! alltså hela fälgen ger med sig några millimeter, kan det vara hjullagret? men det är så konstigt för det låter väldigt bra inne i kupen! jag får väl riva ner allt å kolla... Grusse: Jag har varit med om det där på min oxå men det försvann när jag satte dit nya bromsskivor och belägg! Och det låter inte alls liknande... Skulle inte du med till Sthlm? Vore kul om vi kunde åka tillsammans! tack för svaren!! Mmmmm dom i Marabou!?!?!? eller var det M3??? |
|
Grusse |
Jo, blir nog så. Det är väl givet att vi samåker ner dit issåfall:) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.