|
|
|
|---|---|
|
Länk Billig M5a på Blocket. Vad kan detta kosta att laga? Mvh Jim | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Undrar om det bara är packning som är dragen!? Jag får lite negativa känslor efter läst anonnsen tyvärr. Men vem vet, undrar bara hur packningen blåst, våldat ganska rejält måntro? MVH Patrik |
|
Topplockspackning x 2 tro? Låter verkligen inte billigt i alla fall. Själv tycker jag att bilen är svindyr med den "skadan". Har en bekant som köpte en M5 E39 i Tyskland som funkade precis som den skulle för det priset. //Schnitzer |
|
| 13 ägare varav ett helt gäng bara i år. | |
|
Typiskt en sådan bil som vandrat runt bland en massa olika tomtar som ingen av dom har haft råd eller förstånd att sköta/serva bilen. Tillslut rasar de och man får skicka i väg den. Dessutom tror jag också att de är svårt att få ut så mkt för den, de har sålts M5 E39 i körbart "felfritt" skick för sådana pengar i år, denna måste nog ner under 100 tkr för att vara värd att köpa BMW CS #5139 |
|
Lasse Karlsson |
Varför tittar vissa bara på priset??? Skulle aldrig en tänka tanken att köpa den bilen!! Precis som J.L skriver!! tomtar som haft bilen, som inte skött bilen osv, osv Hitta ett välhållet ex, som då säkert blir klart dyrare, men det är det garanterat värt!! HA DET!!! |
|
Jag har ett välhållet ex redan. Jag bara undra vad det kan kosta att laga den. Ingen som vet ett ca: pris? Mvh Jim |
|
|
Det är ju priset som avgör om det är värt att köpa bilen med tanke på att man måste fixa motorn. Visst kan man kolla efter andra exemplar som fungerar, men går priset ner på den här bilen (som jag hoppas är i fint eller OK skick) så kan den säkert vara intressant för många. //Schnitzer |
|
|
Inte konstigt att topp-packningen har gått (om det nu bara är den?), med så många ägare under kort tid som troligen inte brytt sig om att serva bilen utan bara har varit ute efter att toppvarva bilen och köra som skållade troll... // Jögge |
|
|
Jögge38: Sant! Det är samma problem som med en massa M5 E34. E39 M5 kommer till samma träsk nu tyvärr. //Schnitzer |
|
kilroy |
Arbetskostnad ca 4.500:-, totalkostnad ca 7.500:-. Mvh kilroy "Med ett hyfsat järnrör kan man slå världen med häpnad" |
| Så billigt? Jag trodde man pratade typ 40-70 tusen... Fast jag vet inget om mekande... :) | |
| Om det bara är packningen ja. Om toppen är sprucken kan man säkert lägga på en nolla....... | |
|
Det kan se ut så här med det kan man ju aldrig veta?Kolla länken. Länk |
|
|
"Åååååh, bara 6000 Euro för att få en ny motor? Det är ju gratis!" Då vet man vad man skall ha för budget innan man blir med M5 E39... (: ___ Gör det med stil eller gör ingenting. |
|
kilroy |
Annonsen är borta...är det trådskaparen som köpt den...? Mvh kilroy "Med ett hyfsat järnrör kan man slå världen med häpnad" |
|
Hej, Nä, det var inte jag som köpte den,Ska bli kul och se om det är någon här inne som har köpt den. |
|
| Det är inte säkert att den blev såld bara för att annonsen är borta. | |
|
Bilen blev såld till Göteborg. En bekant köpte den. Får se hur illa det är. Den gick tydligen riktigt dåligt på tomgång och rök vitt. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.