AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.581

Gälar.... på huven?

520i
Vad tror ni om det? Gälar på huven, på en E34:a

Synd att man inte kan kolla hur det blir.. Hmm... måste leta upp en någorlunda fin huv från en kraschad e34:a och prova.. :)

BMW är fan det finaste som finns...
Jag håller på hjälpa en kompis fixa till en 325 -87 och vi har tänkt göra gälar på huven men vi har inte bestämt hur vi ska göra än. =)
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Gälar på huven? Nej tack.

På en E34!???
Snälla, låt bli....

sh
820
shu!
525i -91
Anders ... du behöver inte idiotförklara folk bara för att dom har annorlunda smak, det är jag och strix som håller på att renovera min 325:a och jag vill inte att min bil ska se ut som alla andras , vill helt enkelt göra den lite speciell. Och nej, jag har inte tänkt låta bli ... utan jag har tänkt prova, sen om _jag_ inte blir nöjd så byter jag bara huv.

Sen skulle jag vilja ha lite tips av er som inte är helt anti mot min idè :) . Nån som har provat? ... nån som vet vars man kan hitta bilder på nån e30 med gälar ?

// Giv en olle! å gär`n rivar!
//
169
///Majk
540iAT '96 Individual
"Diaper express"
Känner du ingen som har photoshop? Isåfall är det bara att fejka till en bild med gälarna du har införskaffat dig på.

___
///Majk
sh
820
shu!
525i -91
Jo nog känner jag folk som har det , men ingen som är nog duktig på det. Är du bra photoshop ?

//
169
///Majk
540iAT '96 Individual
"Diaper express"
Nja bra och bra ... kan nog fejka in ett par gälar på din bil om du vill ... maila över lite bilder så kan jag titta på det.

___
///Majk
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
strix: Innlegget til Anders S. oppfatter jeg som et svar på 520i sin fråga. Og jeg holder med Anders: Gälar på huven? Nej tack.
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
Arg, mitt innlegg var naturligvis rettet mot shu!, og ikke strix (foreløpig). Mener ikke å idiotforklare andres smak, men man kan ikke forbedre en E34 med slike kosmetiske operasjoner som gälar på huven. E34 skal være pen og ren og fri fra skit som vinger m.m. med mindre man skal gjøre en sportsbil ut av det.

Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Idiotförklara?

"Vad tror ni om det? Gälar på huven, på en E34:a"

Är det bara dom som har udda fantasi som ska svara på den frågan eller ställdes frågan öppet om vad (alla) andra anser om idén??

Det var ju en kile nere på Knutstorpträffen som hade gälar på huven på sin E34 M5.... det kanske finns någon som tog bilder på det.

___
Länk

Här är bilden.

___
Jo
488
JohnnyB
320d xdrive -08
Såg annars bilder med gälar, dock E46 och kinda extreme ;D
Enjoy
Länk
sh
820
shu!
525i -91
Men nu är bilen ifråga en e30 och jag tyckte inte alls det såg så dåligt ut på e34:an heller. Majk, tackar ... ska fixa nå bilder.

JohnnyB: det är M3 GTR huven han har på den dom bilderna NASTY!!! säger jag bara.

___
Visa användare
401
seastream
118d -08
Jag har gsi på min e36, ser ganska diskret ut eftersom inget står upp. Klart det ska sågas lite, m5an såg bra ut, om inte annat så finns det ju folk som inte gör annat än säljer nya huvar, ifall nåt skulle gå snett:)

seastream styled
fl
168
flp
325ik -88
Seastream: Det såg mycket bra ut och håller med dej det finns nya huvar om det inte skulle se bra ut. Gillar jag det så behåller jag det, alltid retar det nån :)
sh
820
shu!
525i -91
Var meningen att det skulle komma från min användare :)

Görs det rätt och det blir ett bra jobb... klart att det kan se snyggt ut.

___
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.