|
|
|
|---|---|
| Hej.Jag har en BMW 316 ti 03.Och Undrar hur får man väck vatten i trösklarna under dörrarna.Tacksam för svar.Ha en bra dag | |
|
Det är väl dräneringshål som är igensatta och du kanske har hål i trösklarnas framkant där framhjulet sprutar in vatten. Detta måste du fixa innan dom börjar salta vägarna, annars har du inga trösklar kvar till våren. Nisse |
|
| Tack Nisse/NFd. | |
| Hej är det dom små nittarna under trösklarna?Hur tar man bort dom?Konstigt att det ej är hål i dom så vattnet kan rinna ut.Tacksam för svar.Ha en bra dag. | |
|
På min kaross E30 har jag uppslitsade rektangulära små hål där tröskeln möter golvplåten under. Nisse |
|
|
återupplivar tråden! Har råkar ut för samma fel. Under en hel dag så har det regnat konstant. Nu står bilen på asfalt och då ser jag att det droppar vatten från första domkrafts fästet! Trycker man på den så kommer det ut massa vatten. Tryckte även på den bakre och det kom lite mindre ut där. Frågan är hur tar jag bort domkraftfästen på min bil? Var sitter det dränerings hållen? PÅ min sitter det m-paket trösklar. Måste jag plocka bort dessa för att hitta dränerings hållen? MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.