|
|
|
|---|---|
|
Har funderingar på kromad skylthållare till e39:an. Eftersom jag har krom på listerna så borde det passa perfekt eller har jag fel? MvH Bmw 4-ever | |
|
Fult som f*n tycker jag... |
|
|
Håller med, inte alls snyggt.. Sett det mest på gamla mersor.. Knappt att jag gillar det kromade handtaget för bakluckan till Touring.. Däremot listen till sedan är snyggt om man har cromeline |
|
|
Håller med övriga, jag testade till o med en på bilen men den åkte bort direkt, såg billigt ut och passar inte stilen på en E39 Mvh Göran Min bil Länk |
|
|
Snyggt? Nääää! Fel? Jaaa! __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Jag såg en silver E46 i veckan med chromelister, chromehandtag, chromeskylthållare och lexusbaklysen... Föraren i den bilen såg ut att tycka det var fint. Han vågade till och med ta ögonkontakt med mig.. =) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
ok då glömmer vi det där om krom skylhållare... MvH Bmw 4-ever |
|
| Är inte huvudsaken vad du tycker själv? :) | |
|
Ser ut som något som säljs på Barnens Hus tycker jag ;) |
|
|
Håller med Highway Star: Gör som du tycker, skit i vad andra säger =) Men jag tycker det ser för j****igt ut! /ElakaKatten |
|
| Taskigt självförtroende? Gör det som du tycker är snyggast! Häng på tattarbågar också om du tycker att de höjer skönhetsvärdet!/ Shadowline. | |
|
nej dålig självförtroende har jag faktiskt inte men jag har krom på bilen så funderade jag på att sätta ditt sådana. Men ville först se om några har här på forumet kromat skylthållare tillsammans med krom på listerna och kunna få svar om det är snyggt eller inte, eftersom jag har inte sett någon bil med detta så är man nyfiken. Men som sagt man kan alltid köpa sig och se. MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.