|
|
|
|---|---|
|
Har skaffat en 525 E39 '03. Kan man på något enkelt sätt se som det finns förberett för mobiltelefon? Har tänkt att sätta dit en Brodit-hållare med rak laddkabel för min telefon och sedan mata den med ström på nåt snyggt sätt. Snackade med BMW i fredags och dom sa att dom endast monterar detta om det redan finns förberett. Kollade "CD-växlarfacket" och där ser det ut att finnas kablar fördragna (om det nu inte är några andra kablar som alltid finns där). Kan man dra slutsatsen utifrån detta att det även finns kablar fördragna för telefon? | |
| Har hört att det sällan är fördraget för telefon om inte telefon var monterad från början... Trist tyckte jag eftersom jag gärna hade haft en originaltfn i bilen.. | |
|
Knappast nåt fördraget om det inte är specat originaltelefon osv från början. Du skall ju endast ha ström till laddkabeln, det brukar sitta en ciggplugg på denna. Om pluggen inte innehåller elektronik osv för laddstyrning så kan du ju klippa bort denna och koppla in fast matning, t.ex från kablaget till stereon. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.