|
|
|
|---|---|
|
Det gäller framhjulsinställning efter byte av länkarmar. Den blev lite vinglig, drar åt höger och börjar vibrera vid 80 km/h. Någon som vet vem som gör det billigt OCH bra? Vad är normalt pris? // Länk | |
|
Däckia eller Vianor brukar ta upp till max 600kr... Beror på tiden oxå. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
GT Däck i kävlinge gör det från 395:- upp till 695:- beroende på hur hårt allt sitter. De är noggranna, kunniga och justa :) Ägaren har en AC cobra som mullrar fint. Höll även på med att trimma 3.0 osv . Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
|
Kanske ska åka tillbaks dit. Jag köpte däck där ifjol och han var MYCKET tillmötesgående då det var lite svårt att balansera. Han gjorde om det helt utan suckar eller kommentarer. Ju mer jag tänker på det desto mer vill jag gynna sådana som honom så det får bli en sväng till Kävlinge... // Länk |
|
|
GT tar 495:- för framhjul, 595:- för alla fyra. // Länk |
|
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Blev det bra? Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
|
Jag har tid på måndag. // Länk |
|
|
Var ligger GT Däck i kävlinge? Gjorde en søkning på Hitta.se men gav ingen träff. Har ni tel.# till affären? Tack Mvh. |
|
|
Eniro: GT Däckservice i Kävlinge AB Högsv. 5, 244 41 KÄVLINGE 046-73 61 60 Karta: Länk // Länk |
|
Nope! De har flyttat. De ligger (i samma karta) rakt fram där 108 möter 104, syns inte på kartan. Kommer ni från Lund via 108 så är det rakt fram. Kommer man från sjöbohållet på 104 så är det höger i korsningen där 108 från lund kommer. Man ser skylten tydligt. Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
|
Aha! Menar du att det ligger precis till vänster om den blåmarkerade vägen här: Länk ? // Länk |
|
|
Aha 2! Det ligger så klart här: Länk , eller hur? // Länk |
|
|
Då var det gjort. Som väntat blev bilen stabil, drar inte åt något håll, vibrerar inte och dessutom sitter ratten rakt (till skillnad mot när Vianor gjorde hjulinställningen ifjol...). 495:- blev det då bakhjulen var OK och inte behövde justeras. De nya lokalerna som GT har är kanonfina! // Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.