|
|
|
|---|---|
|
är på g att köpa/titta på en 328 touring, 15000mil, import taklucka, 18" alu vinterdäck på alu. m.m. något ja bör tänka på innan ev. köp? skall tilläggas att bilen är m-testad | |
| ingen som vet? | |
|
verkar säljaren seriös och bilen ser välvårdad ut och så . kolla annars i begagnat guiden. M som i Motor |
|
|
vad kan den vara värd? i teorin? 50`? om allt e ok menar ja |
|
| 15000 ärliga mil är och inredning och kaross, motor är i bra skick så är den nog värd mer | |
328_Driven |
jag köpte min 328 för 68 000 kr 95'a ! och den är i nästan nyskick |
328_Driven |
328_Driven |
| jaha så 50 är ett bra pris då? jo verkar seriös...en mindre bilfirma som fått den i inbyte å säljer för samma pris typ...recondad både insidan å utsidan nyligen, han skulle byta lämkarm, hjullager å styrstag innan ja kunde köpa den...ska kolla på den på onsdag | |
|
Info: ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Antispinn, Taklucka, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, 18" LM-fälgar, Servostyrning, Sidoairbag, Stereo, Vinterhjul på alufälg, Yttertemperaturmätare. M-test, Levereras nybesiktigad! 18" är m3 fälgar |
|
|
va inte elhisssar bak, check controll å inte färddator, inte fjärrstyrt lås..kantstötta fälgar med dåliga gummin, dålig display på cc:en.... Är bilen värd 53 lax? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.