|
|
|
|---|---|
|
Som åvan. Vad behöver man göra? Vilket tråg ska man använda? Måste man modda nått i torped väggen? Framvagnen?? Behöver tipps och råd i mägder!! MVH Mathias mathias_78@hotmail.com 0736843150 | |
|
fixa nya motorfäste o ha motorn så långt mot torpeden så möjligt.. d enda du beöver modda e väl golvet på passagerarsida så att avgassystemet får plats... tråg... en 3,5 från e34 borde passa utan o byta tråg lr e d annat block? sen behöver du nytt kyl... styrdon kabelhärva tar du me motorn hoppas jag... sen e d kabelhärvan som ska moddas tror jag... .. u can run, u can hide, but u only die tired.... |
|
|
ok, de var fint, ja kabel härva förstår jag, ska bygga turbo på den, så avgassystemet ska nog få plats ändå. De var olje tråget jag var lite orolig för, om de skulle göras om samt olje pumpen, ska snart börja passa in den , då får man ju se om de uppstår några fler frågor, MVH Mathias mathias_78@hotmail.com 0736843150 |
|
|
Tjena.. Kanske detta kan vara till hjälp.. :) Länk |
|
|
Den sidan var riktigt bra. Tack för tipset MVH Mathias mathias_78@hotmail.com 0736843150 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.