|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Sorry, det stod fel på "VIN-nummer och motorkoder". M43 kom som 94 års modell i treserien och ett år senare i 518i. Jag har ändrat detta. Mvh /Janne |
|
| Johan N: Känner inte igen din beskrivning av alla specialverktyg. Man fick ta bort generatorn och kåpan framför motorn. Spännaren har jag för mig var fjäderbelastad och ska bytas varannan gång man byter remmen. Jag behövde inga specialverktyg för detta byte, endast en verkstadshandbok. | |
BmwPojken |
jag tycker att 318is iallafall e en utomordentlig bil, kompisen har en 320 som e bra mycket slöare än min, vet inte om det e 4an som gör att den känns rappare.. desutom så e den ju bra mycket mer ekonomisk+att jag tycker att värdet på den håller sig bättre än 320- |
|
BmwPojken! Klart 318iS är en skön bil. Här snackar dom väl den vanliga 318i modellen. Själv skulle även jag välja en 318iS före än 320i. Men det är ju en smak sak. Själv måste jag nöja mej med en 316i *snyft*. Men nästa bil lutar nog åt att det blir en 318iS E36 eller eventuelt en 325i om pengarna räcker :) |
|
Crusty |
själv funderar jag på att sälja och köpa E30. Kanske en 325IM, fast dom flesta sätter groteska överpriser på dessa bilar, jag menar en E30 som gått kanske 22.500 mil...40.000kr!! Tycker det e lite väl mycket för en sån omodern bil som gått så långt! Fast sen kan man ju hitta några fynd osså! nä, jag e nog ganska trött på min 318. fast den e ju billig o köra! "The Blue BMW" |
|
Crusty: Jag har en kompis som äger en 325IM E30 års -91 som är till salu |
|
Crusty |
Hur mycket? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.