|
|
|
|---|---|
Gemini__ |
Vad tycker ni, passar estorilblå verkligen på en X5:a? 9 av 10 4.6is verkar ha denna färg. Finns snyggare om ni frågar mig (men ingen katastrof dock), men det är intressant att höra andras åsikter. Har hittat ett fint exemplar där allt verkar stämma bortsett från denna färg. Därav min frågeställning. Mvh: Thomas |
|
Tycker att estorilbå är en väldigt snygg färg, men visst den är vanlig på X5. Keep Your Distance! |
|
|
Jag älskar färgen och X5:an klär bra i den även om just 4.6i är vanligt förekommande i estoril. Däremot, när jag visade min fru en X5 i den färgen så sågade hon den direkt... Hade jag själv funderat på X5 (och inte behövt ta hänsyn till frun ;) så hade den gärna fått vara i den färgen. ___ //Ulf |
|
Gemini__ |
Tack för svaren, kanske är rätt fin färg ändå. Man måste ju vänja sig vid den först. Tycker visserligen den är fin på en M3 E36 så varför inte. Ha det! Mvh: Thomas |
Gemini__ |
Vad fel man kan ha. =) Färgen är faktiskt klockren på en 4.6iS. Kan tillägga att det var farsan som var sugen på en 4.6:a. Köpte en nu i veckan. Mvh: Thomas |
|
Estoril är mitt val och min fruga älskar färgen. Men färger och former är ju väldigt personligt. Mvh Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.