|
|
|
|---|---|
|
Det finns en bra förklaring om man vill byta från 4:3 till 16:9 och det står även att i många fall så fungerar inte den med mki. Vad jag har fattad så är MKI själva navigatorn, men om man byter navigator till en som heter MKIII går det då att uppgradera? någon som vet? | |
|
hej du måste ha en video module som klara 16:9 (en module från 2001) nav dator kan du ha MK2 MK3 eller Mk4 men inte MK1 Noah Brown |
|
|
Alltså: Får jag tag på 16:9 skärm, mk2-mk4 navigatorenhet samt en video module så kan jag byta ut de utan några andra ingrepp/delar? Du verkar vara kunnig på denna bit, såg även att du sålde en grejs till just detta, stämmer det? |
|
|
Yep! Yep! :-) Noah Brown |
|
|
Vet du var jag enklast och billigast får tag på dessa samt kanske n CARPC som man kan koppla ditt istället för cd växlaren. |
|
|
ja om du har en MK2 nav idag så är de nästan plug and play Länk Noah Brown |
|
|
Tja! Är det 10 000 kr för bara datorn eller är nåt mer? Har du även 16:9 skärm och mk2 eller mk3 |
|
|
jag mala dig :-) Noah Brown |
|
|
Jeg har et tv-modul fra 99 i en 735iLA E38. De ser ut som om bildet är större än 4:3. Men den funker inte til 16:9?? Skal det väre et modul fron 2001 för det funkar? MVH Jesper |
|
|
Jag är osäker Titta in ditt TV setting har du val 16:9? Noah Brown |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.