|
|
|
|---|---|
|
som rubriken lyder.. unrar ifall någon har plockat isär en e36 sportstol totalt, o om ni i så fall har en "how to do" lista.. eller om ni har någon länk kanske.. behöver plocka isär min stol, ska byta stolsvärmen för ryggen och baken, samt montera airbag sensor ;).. tacksam för svar mvh | |
|
..när nästan den frågan är igång, så tänkte jag höra om någon vet hur jag får stolsvärme i min bil som inte har det moterat? Finns allt i stolen redan och endast en anslutning som krävs, eller måste man byta storlarna? ,,gäller alltså en E36 sportstolar, tygklädsel. |
|
|
jag har bytt bara för baken på min sportstol, det tog inte så lång tid... skinnet sitter fast i klipps, bara att ta det lungt och metodiskt så går det nog bra, ryggen vet jag dock inte... - Varför köra 320 när man kan köra 325? - |
|
| hur gjorde du då; fick du ta loss alla detaljer som sitter under sätet eller ryckte du bara ut klädseln?? | |
|
här är en länk som kan vara händig att ha om du vill se hur den ser ut i mindre delar innan du plockar isär stolen. skriv bara in dina sista 7 numer i serienumret, eller sök dig fram på listorna. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.