|
|
|
|---|---|
| Går de få lös en sådan för ett hyggligt pris under 50000, eller ska man satsa på en 520/525 istället? | |
|
E36 325i -91 5800 mil stilren, snygg, ingen rost, en tidigare ägare calypso röd |
|
| Jo de låter ju bra men de var inge pris på den, kan även tänka mig en 318... | |
|
Nog kan du hitta en sådan bil under 50 000 :- men då får vara vaksam eftersom en del inporterade men även svensk sålda kan ha backade mätare eller gammla krockskador. Man brukar ju få det man betalar för ,men det finns ju undantag. /Nicke |
|
|
Fan det där med att importerade bilar skulle vara så oerhört mkt backade hela tiden är ju helt bajs, bara man kollar noga på bilen, och får ett bra helhets intryck så är det ju lugnt man får ju som sagt vad man betalar för och man kan ju förhoppningsvis få ngt liknande när man säljer den! Jag kollade på rätt många andra bilar innan jag köpte den jag har nu, vissa kunde man ju se direkt att dom varit skruvade, men det är minst lika vanligt i sverige, företag annonserar ju t,om om det! |
|
|
Fan det där med att importerade bilar skulle vara så oerhört mkt backade hela tiden är ju helt bajs, bara man kollar noga på bilen, och får ett bra helhets intryck så är det ju lugnt man får ju som sagt vad man betalar för och man kan ju förhoppningsvis få ngt liknande när man säljer den! Jag kollade på rätt många andra bilar innan jag köpte den jag har nu, vissa kunde man ju se direkt att dom varit skruvade, men det är minst lika vanligt i sverige, företag annonserar ju t,om om det! |
|
|
Oj vilket rörigt och dåligt inlägg, ursäkta jag försökte bara säga att dom flesta importerade bilar blir skruvade här hemma eller när dom tags över även svensksålda, men kolla dokumentationen bara! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.