|
|
|
|---|---|
|
Igår var jag iväg och köpte mig en BMW 540iM/6 år 2000. Otroligt trevlig bil, kan inte förstå hur jag klarat mig utan V8 tidigare. De 45milen hem var hur underbara som helst. Nu väntar en riktig rekond av bilen, andra fälgar och lite småpyssel. Tack Stephan735i och Dandelude för er expertis och kunskap gällande dessa bilar samt att ni kunde åka och kolla på bilen åt mig. Måste tillägga att den är ganska snäll mot plånboken i motorvägsfart. 130-140. =) Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk | |
|
Grattis till nyförvärvet :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Man tackar =). M.V.H Martin, numera först i bilköerna =) Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
| Härligt, grattis till nyförvärvet.. | |
|
Grattis!! /// Bimmarkomanen |
|
|
Grattis. Ser mycket bra ut med M-para fälgar. Min gamla pärla: Länk |
|
|
Grattis, med tanke på den fantatstiska livserfarenhet du besitter enligt din presentation så kan detta säkert komma att bli sveriges i särklass mest spektakulära 540, kanske lite inredningsdetaljer i makramé? /Fredrik |
|
|
Grattis! En V8:a måste man ju ha ägt någon gång i sitt liv. Ser fram emot att få se bilen i rekondat skick och med andra fälgar. Hejdlöst underhållande presentation förresten. Och så verkar du vara vid synnerligen god vigör för din ålder! /Lars Vägen är målet. |
|
|
Grattis. BMW 540 är en helt fantastisk bil. V8:an är härligt snabb och ger aktiv körning en helt ny dimension. Bmw är rätt okey!! |
|
|
Kan bara gratulera till köpet. Jag är själv mycket nöjd trots att det är en lite äldre bil än mina tidigare BMW:s. 540 går och går och .... Mvh Mikael |
|
|
Tack för alla trevliga kommentarer... Har nu satt på mina fälgar på bilen. Blev ganska nöjd =) Länk Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
Gemini__ |
Riktigt snyggt. Mvh: Thomas |
|
Inte alls fel...;) Tyckte iof att fägen på 528:an var läckare men då är väl inte jag helt opartisk och man glömmer garanterat allt vad färger heter när man låter V8:an jobba... Saknaden efter min fd 540 infinner sig titt som tätt och även om 530 är en trevlig bil så måste jag ändå erkänna att man relativt ofta kollar mobile.de och bmw.de efter tänkbara objekt... ___ //Ulf |
|
|
Och jag tittar trots innevarande fantastiska motorinnehav på 545:or samt sneglar på V12:or och drömmer om framtida köp. Det är inte lätt att vara människa. Jag kanske borde skaffa mig en Mazda 323 så jag får vettiga perspektiv avseende motorstyrka. :) Mvh Mikael |
|
| usch ja, riktigt trevligt såg det ut. svart är så läckert! kör nu silver (kosmossvart förut) och visst är det mycket mer praktiskt, men svart ÄR snyggare. snyft... Får väl leva på mina schnitzerspeglar som jag tycker lyfter 540 (ffa sedan) ett snäpp! | |
|
Herr Gaspedal, riktigt snyggt. Håller med föregående talare om svart kontra silver. Tillbringade många ångestladdade kvällar med att välja mellan dessa innan jag till slut bestämde för titansilver. Tycker att silver inte bara är praktiskt utan också den mest klassiska BMW-färgen. Men svart lack är fantastiskt snyggt när bilen är ren och blank. /Lars Vägen är målet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.