|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Scheckheft, nu blev det nog lite fel! Din sista länk går till min bloog! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Abbe: Länken går till den egna bloggen så när jag klickar så kommer jag till min blogg... ___ //Ulf |
|
|
Stephan; Nä, den färgen skulle jag faktiskt beskriva som vinröd. Jag skiljer på vinröd, och röd. På samma sätt som jag tycker att turkos inte är blå. Men tycker du nu att Hellrot är klarröd, så tycker du ju även tycka att B12'an är klarröd, och det var väl inte det du sa från början... Eller..? Fattar jag fel? Då uppfattade jag det som att du ville påpeka att den inte är klarröd, utan Hellrot... Var det fel uppfattat kanske. Jag har läst det, igen, och kan inte uppfatta det annorlunda. Lite förvirrande för mig är kanske att du blandar in Imola... Eller har vi hela tiden varit överrens om att den är klarröd..? Lite osäker där alltså... Axaragge |
|
|
Axaragge; Någon i tråden beskrev/gissade att den var Imolarot vilket jag inte håller med om utan jag tror den är Hellrot som är en enskild färg så vi har hållit med varann hela tiden=) Mvh Stephan |
|
Scheckheft |
Hej Nytt försök: Länk Länk Länk Mvh Scheckheft |
|
E38 stolar: Standard: Länk Komfort: Länk Sport: Länk Kontur: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.