|
|
|
|---|---|
|
Hej hopp! Hämtade ut min nya 320d E90 idag, äntligen! Eftersom jag har varit mycket besviken på den Bluetooth-handsfree jag haft i min 120d, beställde jag inte denna svindyra option till E90:n, utan nöjde mig med att speca 'Telefonförberedelse' (640) för 2.500 kr. Nu försöker jag reda ut hur jag kan få nytta av telefonförberedelsen.... det går ju att eftermontera Bluetooth, men det känns ointressant eftersom det är exakt samma (skräp-)grejor som i 1-serien. Jag har levt i tron att det ska finnas en enklare handsfree för mobiltelefoner, men jag blir inte klok på vad som finns, hur det fungerar och vilka mobiltelefoner som stöds. I den tyska tillbehörskatalogen har jag hittat en 'universal handsfree' till ett gäng mobiltelefoner, men reservdelsnumren verkar inte vara kända och priset står 'på förfrågan'. Dessutom framgår inte om den lirar ihop med telefonförberedelsen, eller om det är helt separata eftermarknadsprylar. Någon som har telefonförberedelse, och har lyckats komplettera så det funkar ihop med mobiltelefonen? /// Gunnar E. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.