|
|
|
|---|---|
|
hello Beemerz.... behöver hjälp med o skaffa delar till min fina E3 2500 alla som kan hjälpa mej e guld värda ... behöver mest plåtdelar och en ZF 4HP22 automatlåda från 2500 nyage passar men saknar astighetsmätareuttag ... .. u can run, u can hide, but u only die tired.... | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Lite tips: Länk Länk Länk Länk Hoppas du hittar det du söker! |
|
tackar ... Bmw- beroende hehehehe ... hittar lite utav d jag söker all hjälp på vägen e skitbra... vill rädda min gamla beemer den e fan skicool tycker jag ... en -69 med rak 6:a dubbla förgasare på 150 häst d rör på sig gamla bettan ( med tanken på åldern då hehehe), hon tog juh en mb 230 ce på motorvägen (stolt) ... ännu en gång tack... du kanske kan hjälpa mej unde 3 serieforum me då ??? .. u can run, u can hide, but u only die tired.... |
|
| Länk | |
|
Tackar erik... mycket godis på den sidan ;) .. u can run, u can hide, but u only die tired.... |
|
Paap Reeder |
Kolla var DXZ 004 finns nuförtiden. 3,0 Sa-73. Den BW65-lådan har jag renoverat ... i o f s för 20 år sedan men jag tror inte bilen har gått så värst mycket sedan jag sålde den. Förra sommaren fanns den fortfarande "i livet" om än avställd. MVH /// Paap R |
|
Vasse_T: Jag skall skicka dig ett mail men hittar inte mailadressen jag fick av dig! Vart i forumet hittar jag meddelandena som du och jag har utväxlat dom senaste dagarna? Per L |
|
|
vänster meny under Min PowerPost ;)... du måste vara inloggat.... .. u can run, u can hide, but u only die tired.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.