|
|
|
|---|---|
Jorma Tiainen |
E det några som ska dit??????? Funderar på det faktiskt.... Vore skoj att träffa er andra här på bmwPOWER... Det e ju fint läge då.. Vårsolen värmer, vägarna e torra, sommarskorna e på!! Vad mer kan man säga?? Skulle varit skoj... Väl mött, nånstans... |
|
Jag ska dit, men å andra sidan så bor jag bara några mil från knutstorp. MVH Pelle cs4605 |
|
Jorma Tiainen |
jag funderar på att komma... Har redan skaffat sovplats i fall det blir så... Men e det bara bankörning?? Har inget intresse av det men vore sköj att träffa lite annat folk för en gånga skull... |
|
I huvudsak så är det bankörning,dvs allt från fritt, familje och även tjejkörning. Men givetvis så finns det tid för att umgås med andra entusiaster och kolla in varandras bilar mm MVH Pelle cs4605 |
|
Jorma Tiainen |
okkis... trodde det va en trääf i den bemärkelsen att en kunde ställa bilen där inne på området å gå å kika... En renodlad raceträff alltså.. Har kikat på Bmwcs/syd.. härliga bilder.. |
|
Jag kommer! (Från sthlm är det väl ung. 55 mil till Helsinborg? Bara bra att få upp tempen på oljan! ;-) Mvh / Micke R |
|
e-b |
Jag kommer osså. Tror att det går att ställa ut bilen kostnadsfritt på området. Gå o spana på andra, kul! Köra, kuligare! ;-) |
|
Kommer defenitivt!! Härligt att se att du kommer hela vägen från sthlm Micke! Det e goa takter... Jorma: Det finns väl absolut inget som hindrar att du bara kommer och kikar lite? Desto fler BMW-entusiaster desto roligare!! |
|
| Jag undrar bara vem det är som arrangerar träffen och om det bara är BMW bilar. Måste man vara medlem någonstans. Tacksam för svar ! | |
Anders Wängström |
Klart man kommer!!! Ska gasa med min nyinköpta bil. Var exakt ligger knutstorp? Vet att det ligger utanför helsingborg eller nåt??? Harjag fel? Själv kommer jag ifrån gbg! |
|
Om ni har intresse att komma ner till banträffen på ring knutstorp och har lite funderingar så kolla in Länk För alla er som inte vet var ring knutstorp finns, så om ni kollar på en karta så finns den belägen in till kågeröd. MVH Pelle cs4605 |
|
|
Kommer också! Må gott! //Palle |
|
Steffe |
Träffen arrangeras av BMWCS/Syd och BMW Sport Club. Inbjudna är oxå Audi Club Schweden. |
Anders Wängström |
Nån från gbg ??? Samåka flera bilar vore kul. Göteborg Han är inte stor men han är snabb!!!!! =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.