|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken antyder så har det blivit dags att sälja min högt älskade pärla p.g.a ändrade familjeförhållanden! Bilen är en 525iA touring M-Sport ,sen 02a, och har bla. navi 16:9, svart läder, glaslucka, orginal GSM, cd-vxl, är blacksapphiremet. och i makalöst fint skick. Togs in av firma 05, jag är första ägaren i Sverige, garantirep. kollade i Tyskland, finns ingen anledning att misstro miltalet, som idag är ca: 7600 mil. Så vad kan man sätta för rimligt pris på den, så man kan få en snabb affär! Har kollat Inter-Globals grönlista där den listar 170000 i inbyte. Tacksam för svar! Egentligen borde ALLA köra BMW! | |
|
Här har du information kring försäljningen av min 525iAT 02. Min hade dock gått 13500 när jag sålde den. Länk Mvh Mikael |
|
|
Tror att du får svårt att få mycket mer än det inbytespris du nämner utan snarare är väl risken att det hamnar strax under. ___ //Ulf |
|
|
Såg nu att du frågade vad man kan begära och då kan man väl testa på 175-180' ___ //Ulf |
|
|
Får du så mycket i inbyte och du vill köpa bil på en bilfirma är det nog den bästa affär du kan göra som jag ser det. Att privat få ut 170KSEK för bilen som du beskriver känns svårt, men det kan vara värt ett försök! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.