AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
647

till slut vart det en 320

efter tankar om e36, e46 och z3 hamnade det till slut på en 320 av 2000 årsmodell.. köpte bilen på m-bilar i eskilstuna i måndags men fick den så tidigt som igår.. oj vilken bil.. nu fattar jag varför alla säger att bmw är den mest körglada bilen :D
Visa användare
6.714
Clubsport
iX1 -26
i3 -22
Kul, glöm inte att fota kärran bara!


Keep Your Distance!
le
46
lecarousel
BMW 320 Ci //M-sport -03
Grattis !!! =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.