|
|
|
|---|---|
|
Jag vill ge min bil en ordenlitg service och genomgång på en bil som jag just köpt. Det är en BMW 535i (E34). Den är visserligen fullservad sen ny på Theanders i Lund och Förenade bil i Malmö. Men nu är det dags för service och jag vill ha en ordenltig koll på den och tänkte därför göra en Inspektion 2. Var är det bäst att göra den? Någon som vet om Theanders i Lund är väldigt bra och pålitliga? Vill gärna ha någon som är duktig och som man kan lita på som gör det. Vill gärna att de byter olja i bakaxel och växelåda för säkerhets skull. Tacksam för tips på bra serviceställe till min BMW i Eslöv/Lund/Malmö regionen. Mvh Matte | |
micke35 |
Hallå Mattem78 Tips på en duktig bmw verkstad. Sörensson Bil AB 0415-42022. Sune och hans verkstadskille jobbade på mårtenssons bil i Hörby när de var bmw-aktoriserade.Han har nu egen verkstad hemma på gården(fin verkstad). Har tom för mig att han är aktoriserad. MVH Micke |
|
Jag lämnade min på Need For Speed i Malmö Länk för Inspection II, de är billigare än t ex Theanders och de är erkänt duktiga (sök gärna på forumet). Rekommenderas! // Länk |
|
|
Glömde skriva att de på min begäran bytte oljorna i lådan och bakaxeln i samband med Insp II. Har även bytt ABS-givare, slitagevarnare och termostathus där. // Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.