|
|
|
|---|---|
| Är det bara jag som upplever att HK ljudsystemet är Kasst! När man lyssnar på musik som har lite bas så viker högtalarna för de "höga tonerna". Alltså vilken ski*t, aldrig mer HK! Ska köpa annat o plocka in. Är det nån som har några sjyssta förslag? | |
|
Jag tror att det du upplever är "distorition", och visst det är inte önskvärt, men ta och skruva ned volymen ett par snäpp så blir det bra ska du se :) Mvh/ Niclas |
|
|
Marios// Du vet nog inte hur du ska trixa med ljuden. Läs instruktionsboken om hur du kan navigerar basen, diskant etc! |
|
|
Men mitt problem är varken distortion eller mixern, saken är den att högtalarna hålle inge hög standard då de smäller rätt så lätt. Mina bakre högtalare är numera smällda, klara väl inte min musik. Men det borde de väl göra?!? Spelar normal högt men med mkt bas. Gillar R´n´B och Techno så det krävs nog en del "kräm" vilket nu märks i efterhand! Förresten är det nån som vet vad det är för storlek på de olika högtalarna så man kan ersätta dessa? Är ljudpaketen som erbjuds från "Bavarian Soundwerks" nåt o rekomendera? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.