|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
ElakaKatten Tackar för tipset, jag ska kolla upp spelet. ___ Bilen: Länk |
|
|
Stente: Jag kör med en sådan här Länk i en sådan här Länk :-) lite overkill kanske men vad gäller ratten "Logitech Driving Force Pro" så är det en mycket gedigen pjäs väl värd dom extra kronorna. Fd // Adrenalin. Får man ta BMW:n med sej in i himlen Länk ? |
|
|
Christer B, den stolen var riktigt cool, skulle passa perfekt framför min 42''. :-) Var har du köpt den och hur mycket fick du slanta upp för den? |
|
|
Hittade den på "Blocket" 1500:- ink en X-box ratt. Tror dom kostar runt 2700 nya (tur att man har en son på 12 bast att skylla på :-)) Fd // Adrenalin. Får man ta BMW:n med sej in i himlen Länk ? |
|
|
Här hittar du lite mer info Länk Fd // Adrenalin. Får man ta BMW:n med sej in i himlen Länk ? |
|
|
Jösses! Det här skulle bli en billig affär... Tack för alla svar, förslag och länkar. Ratt och pedaler vill man ju ha efter det här, och den där stolen är ju supercool. Overkill men supercool. Det här får jag fundera vidare på. /Lars Vägen är målet. |
|
|
Talesättet -Det är bara priset på leksakerna som skiljer pojkarna från männen. Stämmer nog bättre än man vill tro :) Fd // Adrenalin. Får man ta BMW:n med sej in i himlen Länk ? |
|
|
Mmmm... Den stolen kan jag glömma att försöka MBL:a in hemma :) Lycka till med funderandet Lars, /ElakaKatten |
|
| Ratt skall du absolut ha. Rekommenderar Logitech Driving Force Pro då den funkar både med Playstation och PC. | |
|
Någon som provat denna ratt Länk ? skaplig "vill ha faktor" för en GT4 nörd som jag ;-) Fd // Adrenalin. Får man ta BMW:n med sej in i himlen Länk ? |
|
|
Christer, det stämmer nog bra. Fast vi kallar det inte för leksaker utan utrustning :) Det där Logitech-kittet har onekligen en hög vill-ha faktor. "Riktig metall. Äkta läder. Realistisk racerkänsla. Kompromisslös racerrealism." Hade man varit en hund hade hade man dreglat hinkar nu... Jag har inte ens riktig metall i min riktiga bils pedaler. /Lars Vägen är målet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.