|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Skulle vilja ställa ut bilen på Elmia till våren. Brukar Autopower ha nån klubbmonter eller nåt sånt? Bilen är en E46 02:a som gått 2400 mil. Som håller på att bli lite personlig. Inget överstylad plastmonster eller dylikt.. | |
| För den som inte vet äger mässan rum 6-9 april. | |
| Verkar inte vara någon som vet? Annars vore de ju givet med en autopower monter där :D | |
|
Finns intresset för en Autopower-monter är jag gärna med och ställer ut. =) /// Viktor |
|
|
Dock tror jag det börjar bli väldigt sent att anmäla såna saker nu... /// Viktor |
|
| Är nog väldigt för sent. =( | |
|
Ja som RiBBaN säger så är det nog lite sent att komma med till årets mässa. Men för er som ska till mässan på lördagen den 7/4 så vill jag tipsa om den "lilla" förträff som brukar äga rum på Coops parkering kl.10:00. Förra året samlades många blandade BMW bilar och Club E36 slöt oxå upp i med ca 30st E36:or. Uppskattningsvis va vi ca 45 bilar förra året, och i år ska vi bli FLER ;). Detta året kommer även Club E46 vara på plats med ett antal bilar. Men ALLA BMW modeller är hjärtligt välkommna!!! En ny tråd med mer info kommer inom kort att läggas upp i detta forum. Coops parkering vid A6, kl 10:00 den 7/4. Mvh Jimmy |
|
|
Kommer någon att ställa ut på elmia outdoor show? Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Alpina Club Schweden kommer att vara där med 3 bilar. Kom gärna förbi, vi finns i monter B03-60 Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Självklart kommer vi:D,, både till montern o till Cooop parkeringen,, men ett tips: Att hålla sej långt ifrån Elgiganten parkeringen.. MASSA volvo-raggare kommer hålla te där :P O==00==O //Filip |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.