|
|
|
|---|---|
| har precis köpt en 320 av 2000årsmodell och nu gäller edt att styla den ltie.. den är helt orginal med oranga blinkers runt om.. det första jag ska göra är att sätta vita blinkers fram och på sidorna.. hade tänkt o köpa vita porejktorblinkers.. vad tycks?? sedan vill ja g ha andra baklampor samt nya fälgar.. någon som har tips på det plus annat smått o gott?? vad ska jag mer göra med den tycker ni?? | |
|
Grattis till köpet. Personligen så tycker jag att vita blinkers och fälgar är tillräckligt på en e46a. Men vill du lägga lite mer pengar på bilen kan du ex satsa på ett m-paket eller en annan frontspoiler. Mvh Razvan |
|
| man kanske kan få ett pra pris på lampor och blinkers hos stylabilen :P hehe.. ne skämt o sido så tycker jag oxå att det räcker men funderar även på en m-läpp tillbakluckan.. nu gäller det bara att spara pengar så får vi se hur det blir | |
| vilka tycker ni passar bäst till e46? m3fälgarna,m6 fälgarna elelr ac-schnitzers nya??? | |
|
BBS-FÄLGAR! _____Vraum!_____ |
|
|
Tycker att M3 Evo fälgarna är grymt snygga på E46, men de börjar bli lite allt för vanliga. Breytons Magic fälgar, som fd. ägaren till min 330 valde, tycker jag sitter som gjutna på en E46. Hade jag ej haft dessa hade det nog suttigt ett par AC Schnitzer fälgar på den. Men allt är ju oxå en kostnadsfråga, äkta Breyton resp. AC S fälgar är ju ingen billig historia ;) . Finns ju naturligtvis kopior av dessa oxå om man kan tänka sig det. Mvh Jimmy |
|
|
Övrig stilren styling på E46 för mig är... * Vita blinkers, kanske tom. LED baklyse. * Lilla M-läppen på bagageluckan * M-paket (dyrt vid eftermontering ifs.) * Ljus toning runt om (ej vindruta) Mvh Jimmy |
|
|
jimmyboy.. jag ska beställa *vita projektorblinkers fram *klarglas blinkers på sidan *baklampor(kanske facelift look med led) inte riktigt bestämmt vilka jag vill ha jag gillar oxå m3-fälgaran men som sagt så är dem ju rätt vanliga men skulle nog ändå vilja ha dem.. men som sagt så är det ju en prisfråga.. då jag är student har jag itne råd med värsta grejjerna men för mig spelar det ingen roll om det är äkta eller kopior.. m-läppen vet jag itne om jag ska ha |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.