|
|
|
|---|---|
|
Jag har en panel i min z3 2.8 som är av ädelträ (vilken är hemsk enligt mig). Vart hittar jag en i svart? Hela panelen alltså, inte några klistersaker sådär. Och hur demonterar jag den enklast? | |
|
www.sanituning.de Mvh Henrik |
|
|
vad jag får fram på www.sanituning.de är bara de vanliga alufärgade plastbitarna man fäster i originalpanelen. jag kanske uttrycker mig fel, då jag ständigt får länkar som visar satser med bitar man klistrar på originalpanelen. det är INTE det jag är ute efter. det jag är ute efter är hela grejen som alla mätare/reglagen i mitten sitter i, givetvis exklusive mätare/reglage. Det hårda plastskalet alltså (i det som folk sedan klistrar t ex alubitar etc i) eller så är jag sämst i världen på att hitta grejerna på länkarna jag får! vilket mkt väl kan vara fallet. |
|
|
Bilskrot eller BMW original? Länk MK |
|
|
alltså, bara det är en svart panel som passar, har det ingen betydelse. länken funkade inte hos mig. gick dock in via www.realoem.com fast jag hittar inte den där panelen ändå. fick du någon prisuppgift på den? |
|
| nu hittade jag dock det! stort tack ska du ha! :) | |
|
Håller med dig..de mörka i valnöt inte vacker ingen lyster alls. Kolla www.bildelsbasen där kan du hitta finna mycket smått o gått..Lycka till! Mvh Kent. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.