|
|
|
|---|---|
|
Har precis innförskaffat mig ett UP-36 som jag tänkte montera i 520:n Är det någon som har tips o trix ang installationen, tex var jag ska stoppa diskanten, ska jag sätta den i orginal uttagent vid backspegel eller ska jag sätta upp den på a-stolpen?? Kanske e nån som har lite bilder o en uppfattning om hur detta systemet funkar i en E34? Tar gärna emot tips o råd ang baslåda oxå. har 2st Zazhry BX-P12 som jag troligtvis kommer sätta i en bandpasslåda. Funktion, bra eller dålig?? Mvh Daniel | |
|
Länk kolla under byggen, BMW 540 annars finns det bra trådar på lazzat.se mvh Henrik |
|
|
Hej slarvar Jag tyckte 6,5" var litet, så jag skaffade 8" istället. Såhär blev det.... inget proffsbygge men det låter bra :) Länk _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
|
Trevligt att se lite bilder grabbar!! Är det vettigast o montera diskanterna i stolpen eller ska jag sätta dom vid backspeglarna?? lite kluven där... Idag har jag varit iväg o köpt 2 st Genesis steg. 1st DA-100 & 1st DM-200 Gav 1700:- för båda så den affären e jag riktigt nöjd med, ville egentligen bara ha det ena steget men för d priset så kunde jag inte låta bli =) Om jag har förstått d hela rätt så BÖR DA-100 steget räcka för o driva detta framsystem, eller?? Mvh Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.