|
|
|
|---|---|
|
Hur fungerar OBC kupevärmaren. Kan den värma själv eller måste man sätta i motorvärmaren? I instruktionsboken står det ungefär att ställ in timerrn så får du varmt, men jag får bara kallt? Mvh// Matte falken | |
| Har du bensindriven motorvärmare (standheizung) på din bil? | |
|
Nej, tror inte det, ser inte ut som om min lista stämmer så bra med det jag har, Jag börjar tro att den är lite hemma fixad.. falken |
|
|
Antingen har du en besinvärmare, som kanske inte fungerar eller så har du "bara" parkeringsventillation. /Gunnar /Länk |
|
|
Hur sätter man på bensinvärmaren? Hur ser man på obc´n att man har bensinvärmare? Mvh//Matte |
|
| Menar du OBC:n under mätarna så tror jag du inte ser den(inte säker) om du har någon annan tex navi skärm så synns den som heating/venting och en timer om du öppnar den.Eller så har den en egen timer eller en fjärr eller båda kan tom. vara telestart. | |
|
I navi skärmen står det Aux.ventilation. Trycker man på den så kommer timer 1 å 2 upp och direkt. Då är det väl bara typ kyla på en het sommar dag? matte.. |
|
| Japp, då har du bara ventilation. Alla optioner på bilen som inte är standard är märkta * i instruktionsboken. Kan ge en vägledning om du inte hittar den i bilen. | |
| Då har du nog inte bensinvärmare tex.Webasto,för det stod lika i min före installationen av BMW-Webaston. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.