AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.535

Styling till E46, tips på baklyktor, angeleyes mm?

ji
729
jigga
428i coupé -2014
Behöver lite hjälp nu...
Ska fixa lite med bilen i vinter hade jag tänkt mig..
Det som ska göras är i stora drag:
Nya baklyktor (sitter gula blinkers på nu), angeleyes (ringar eller nya strålkastare?), shadowline lister och njurar och en sänkning.

Vilka baklyktor ska jag ha och vad finns det för några? Vanliga vit/röda ser lite tråkiga ut, finns det någon klarglasvariant? Ska man satsa på LED eller vanliga? Vilket märke ska jag satsa på? Är FK´s baklyktor ok till e46?

Bilen saknar xenon men jag vill ha angeleyes..CCFL ringar eller nya strålkastare? Har sökt runt på ebay och hittat CCFL ringar i alla möjliga prisklasser, vilka ska man köpa?
Finns det strålkastare man kan köpa med både xenon och angeleyes utan att behöva bygga om med elektronik osv och utan att höjdregleringen inte går att använda?

Har suttit i flera dagar nu både här, garaget, ebay och en massa svenska stylingföretag men behöver nu verkligen hjälp och tips!

Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Jigga
Ifall du tycker det är trist med vanliga vita/röda kan du alltid köpa LED baklampor, det är nog lite snyggare och inte lika vanligt. Vi har en ny variant av baklampor från Eagle Eye som tydligen skall vara snäppet bättre än FKs
Maila så kan vi säkert fixa ett paketpris på CCFL, lampor, grill samt något annat ifall du vill ha det
Mvh
Razvan Terme

www.stylabilen.se
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.