|
|
|
|---|---|
|
Jag har försökt med sökfunktionen men har ej lyckats. Enklare att fråga än att prova själv och bryta sönder clips i onödan, bara för att man gör fel. Hur sitter den monterad. Måste jag bryta bort den svarta listen och det sitter skruvar bakom? Har försökt att komma på hur den sitter monterad med hjälp av ETK´n. Mvh Niclas Stolt, Gävle | |
|
Fram stötfångaren sitter monterad med två styck torx skruvar nära vardera hörn, de nås underifrån. De brukar sitta rejält hårt efter några år i det svenska saltslasket... Nummer 13 på den här bilden: Länk /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
Tackar, Var till garaget nu på morgonen. Och nu när man har lossat stötfångaren så kändes det självklart. Gick busenkelt. Tack för ett snabbt svar Erik. Utan ditt svar hade det garanterat rökt ett par clips på den svarta listen. Mvh Niclas Stolt, Gävle |
|
|
Erik ??? Vad fick jag det ifrån? Jag menar tack Johan. Har du möjligtvis en brorsa som heter Erik? Mvh Niclas Stolt, Gävle |
|
|
Tur att det gick bra! Helt rätt, brorsan heter Erik. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.