|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Senast upplänkade bil ser mkt fin ut och och om miltalet stämmer väl värd priset, synd endast att Tv/Navi saknas BMW CS #5139 |
|
| Kul att ni gillade detta exemplar. För egen del så tycker jag inte att det är ett problem eftersom vi talar om årsmodell 1995. En ny (eftermonterad) navigation är väsentligt mycket bättre. Värre är det väl att den saknar PDC. Det är ju ingen liten best precis ... Nej, visst blir man sugen! | |
|
Mixtus, när jag får ett jobb så kan jag tänka mig en sådan eventuellt ja. Innan får det vara. Är du sugen på på den själv som kortpendlare? |
|
| Om jag är sugen? Skojar du! Jag fick tips om denna innan den gick ut på annons och ringde då säljaren. Men det var ett helt annat pris då. Nu är priset mer realistiskt. Oerhört mycket bil för pengarna. Jag kan tänka mig denna som en "kortpendlarbil" - eller en långkörning till landet på kvällen. Mums. Skulle gärna åka och kika på den om jag hade närmare. Risken är väl iofs att man blir fast då ... | |
|
Färgkombinationen är helt underbar tycker jag. Avsaknad av navigator gör mig absolut ingenting. Men den är lite för kostsam att äga endast som leksak i nuläget tycker jag. Säljaren verkar angelägen att bli av med bilen iallafall av prissänkningen att döma. Är väl inte den bästa årstiden att bli av med en sådan bil heller antar jag i kombination med att modellen som sådan inte springer bort. Kanske storpruttarläge eller så behåller han sin pärla. |
|
|
Håller med om färgkombinationen. Det är verkligen suverän. Vad sägs om att vi köper den tillsammans. Du kan ha den på vintern så tar jag den på sommaren ;) |
|
| Jag släpper den! Den ni länkade till som sänkt priset är den såld`? | |
| Ring och fråga vet ja! Det är en trevlig skåning (ca. 50 år) som säljer. Han var helt ovillig och pruta när jag ringde, och då låg priset på 90. Nu ligger det på 70, så vem vet ... | |
| Finns ingen bil på den länken? | |
|
Jaha, då har väl bilen en lycklig köpare ... |
|
|
Bilen finns kvar på blocket..... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.