|
|
|
|---|---|
Ak2 |
Tjena! Mitt första inlägg här på Autopower :) Ska köpa min första BMW nu och är ute efter en 325 E36 Coupé. Hade tänkt att åka och kolla på den här: Länk Den har gått 24000 mil, tygklädsel, ingen AC och den enda rosten ska vara en blämma stor som en 5krona ungefär på ena framskärmen. Importerad -00 eller -01 och har 10 ägare ( Vilket verkar ganska mycket? ) Sen var det tydligen läckage i avgassystemet men den skulle lämnas in för det imorgon. Så hur mycket tycker ni den är värd? Förutsatt att den går bra i motor och låda. MVH |
|
Mja, lite småskeptisk blir man ju med 10 ägare på 6 år... Men förmodligen finns det en viss krets av bilköpare som vill ha just 325 2d och "lätt" betalar 30-35 för bilen du visade. Själv skulle jag inte ge mer än 25-28 /K |
|
| inte intresserad av en sedan? | |
Ak2 |
Ok tackar för svaret! Jo kan säkert ha varit en del yngre som har ägt den en kortare tid. Ska antagligen åka och kolla på den idag så får se hur mycket man vill ge för den. Cruser: Nja är ute efter en coupé. Har du en annons på den någonstans? |
|
Tycker det verkar vara ok pris, med tanke på m3 fälgarna. Med orginalbakljus blir den riktigt fin. :-) Kolla rosten. Mr C |
|
| nä inte än... | |
| är det oginalfälgar på bilen i länken? tycker inte alls om dom fälgarna...inte fina alls | |
Ak2 |
Det var mer rost/lagningar än så + lite andra saker så det blev inget köp. Baara leta vidare då! Det är m3 fälgar Cruser. |
| Jag kan vara intresserad cruser | |
| 325-92 lite smårost, ca:5 små lackbubblor....taklucka......mkt nya delar på den, koppling, alla bromsar...ett nytt ok m.m. | |
Ak2 |
Är det någon som har nån erfarenhet av bilcentret i Vårberg? Eller hört nått om det? Länk Dom har en 325a som legat ute länge nu som bara gått 15700 mil tydligen. Om den nu inte är skruvad. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.