|
|
|
|---|---|
|
De yttre lederna sitter som fan. Fått av muttrarna. avdragaren kommer precis in i tighta utrymmet dock är huvudet för litet att fästa på så den kniper inget. Några tips? Vi snackar E34 nu. Så less på skiten. allt annat är nere nu bara styrlederna som jävlas. Värma en massa? Dock är det andra leder som kan ta skada mm då. Any one? ___ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg | |
| Knacka med en hammare runt infästningen i spindeln som styrledsaxeln går igenom så brukar det lossna av vibrationerna , jag gör alltid så vid styrledsbyte. | |
|
bytte nyligen på 525an och hadde väldiga problem med att få loss dom efter att ha provat med det mesta så fick jag tag på en gassvets som jag värmde med,inga problem med dom yttre men dom inre tordes jag inte köra med gasen på så det fick bli diverse avdragare innan jag hittade en som funkade....gasol är bara att glöma iaf det blir lika varmt med tändstickor:) avdragaren var av denna typ: Länk Jag köpte först en på mekonomen men den vek sig bara i godset men sen hitta jag en hos en släkting som det tydligen var bättre håll i....så det är bara att prova... Mvh Andreas |
|
|
tack grappar Bostedt> sån avdragare måste jag ha! Då blir de den 5 avdrager i garaget :) tack fellas. Ska vålda nu i helgen ___ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg |
|
|
Köpte denna och synd att man inte köpte den direkt för det tog nu 5min för att få bort båda sidorna med denna! Ett måste om man ska få bort gamla kulleder! Dock biltema :) > Länk ___ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.