|
|
|
|---|---|
|
Hej Hur ska jag gå tillväga om jag vill ha gula strålkastare fram som man ser att vissa bmw bilar har. Jag vill inte bara ha gult sken utan att själva strålkastarglaset också är gult. Ska man "lacka" det med glasfärg eller finns det någon sorts "toning" man klistrar på utanpå glaset? MVH Erik | |
|
Kolla foliatec:s sortiment, de brukar ha toningsspray och toningsfilm... Länk Inspirerad av 80-talet eller långloppsbilarna som t.ex. E46 GTR(?)? _____Vraum!_____ |
|
|
Hej Jag tycker att det skulle kunna vara lite annorlunda att ha gula framlysen. Men en orsak att det inte är fler som har det kan ju vara att de flesta tycker det är fult. det är ju en smaksak. Jag ska åka på mekonomen och autoexperten och kolla om de kan få fram nått. Från början var det bara en ide jag fick men nu när jag kollat runt så har det blivit en fix ide att jag ska bara ha gula framljus. Det är ungefär som när jag blev less på att ha bara de fula plåtfälgarna och fick för mig att åka till biltema och köpa navkapslar. Hade dessa på i 13 min och sen slet jag av dom för det såg ju för hemskt ut. MVH Erik |
|
gretzky |
www.koed.dk dieseldoris |
| gula glas hade dom ju på dom gamla E30 dtm bilarna typ.. ska se om jag hittar en bild på en med gula lampor! | |
| Länk | |
| Länk | |
| Det är en orginalprodukt med gula glas och finns att köpa av bmw (dvs det satt orginal bla på fransksålda bilar). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.