AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.071

Roliga kjolpaket? Var hittar jag det till en z4a?

jannise46
hejsan

precis köpt mig en z4a 3.0 och är lite sugen på o fixa till den, tjolpacket och annat skoj! snygga baklampor vinge osv. finns det någon bra hemsida/hemsidor med spoilers o annat? inte helt gratis o köpa m packetet på bmw precis.

vad kan man ha för fälgar på den?

mvh
jannis
jannis... har du någon bild på hur bilen ser ut i dagsläget??
jannise46
hejsan

nä inte än haft den i 3-4 veckor inte vågat fota den heh.... silver med plåtfälgar :) helt original inget gjort på den. sålde fälgarna så nu står han på plåt

mvh
ok... hittade denna front som veilside gjort Länk
jannise46
hej

den var snygg, lite ac stuk på den där. men det är väll bara veilside själv som säljer dem?

mvh

jannise46
hejsan

tack tack dem sidotjolarna och bakspoilern är riktigt snyggt.

tänkte kombinera dem med original M spoiler fram, tycker faktiskt den är det snyggaste jag hittat hit in tills.

mvh
jannis
tyvärr är utbudet till z4 alldelles för litet.. men jag har däremot hitta ett som är rätt fint från g-power Länk
här är baken Länk
jannise46
hej

ja den va riktigt fin. är den i kolfiber? för jag letar efter en kolfiberläpp till m fronten som jag köpt nu. tror de kan bli riktigt snyggt. sen ac schnitzer sidotjolarna. köpt hela kittet så väntar in det. så kan man i så fall sälja av frontläppen sen säkert någon som är intresserad ut av den.

ska man ha 2 blås på ena sidan 4 blås eller 2 ovala?

mvh
jannis
vilket kitt är det du köpt, hängde itne med riktigt?? hra du bild på bilen?? 4pipor elelr två ovala på var sida skulle jag satsat på
jannise46
hej igen heh

jag har köpt en M spoiler den original aerodynamikpacket spoilern. och M vingen också original på bmw, sen tänkte jag kombinera det med ac-schnitzer sidotjolar och ac-schnitzer baktjol. eftersom jag tycker att M spoilern ser mer agro ut än ac. så kommer at ha en ac frontläpp kvar och en original vanlig framspoiler kvar till salu :) hängde du på ?

hau di

jannis
jannise46
hej igen heh

jag har köpt en M spoiler den original aerodynamikpacket spoilern. och M vingen också original på bmw, sen tänkte jag kombinera det med ac-schnitzer sidotjolar och ac-schnitzer baktjol. eftersom jag tycker att M spoilern ser mer agro ut än ac. så kommer at ha en ac frontläpp kvar och en original vanlig framspoiler kvar till salu :) hängde du på ?

hau di
här kommer ett rätt snyggt kitt från g-power.. visst kostar det en del men smakar det så kostar det Länk
Länk
Länk
Ha
8
Haraldo
Z4 Roadster ACS -06
Länk - bmwmstyle har mycket z4 grejer.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.