|
|
|
|---|---|
jannise46 |
hejsan precis köpt mig en z4a 3.0 och är lite sugen på o fixa till den, tjolpacket och annat skoj! snygga baklampor vinge osv. finns det någon bra hemsida/hemsidor med spoilers o annat? inte helt gratis o köpa m packetet på bmw precis. vad kan man ha för fälgar på den? mvh jannis |
| jannis... har du någon bild på hur bilen ser ut i dagsläget?? | |
jannise46 |
hejsan nä inte än haft den i 3-4 veckor inte vågat fota den heh.... silver med plåtfälgar :) helt original inget gjort på den. sålde fälgarna så nu står han på plåt mvh |
| ok... hittade denna front som veilside gjort Länk | |
jannise46 |
hej den var snygg, lite ac stuk på den där. men det är väll bara veilside själv som säljer dem? mvh |
jannise46 |
hejsan tack tack dem sidotjolarna och bakspoilern är riktigt snyggt. tänkte kombinera dem med original M spoiler fram, tycker faktiskt den är det snyggaste jag hittat hit in tills. mvh jannis |
| tyvärr är utbudet till z4 alldelles för litet.. men jag har däremot hitta ett som är rätt fint från g-power Länk | |
| här är baken Länk | |
jannise46 |
hej ja den va riktigt fin. är den i kolfiber? för jag letar efter en kolfiberläpp till m fronten som jag köpt nu. tror de kan bli riktigt snyggt. sen ac schnitzer sidotjolarna. köpt hela kittet så väntar in det. så kan man i så fall sälja av frontläppen sen säkert någon som är intresserad ut av den. ska man ha 2 blås på ena sidan 4 blås eller 2 ovala? mvh jannis |
| vilket kitt är det du köpt, hängde itne med riktigt?? hra du bild på bilen?? 4pipor elelr två ovala på var sida skulle jag satsat på | |
jannise46 |
hej igen heh jag har köpt en M spoiler den original aerodynamikpacket spoilern. och M vingen också original på bmw, sen tänkte jag kombinera det med ac-schnitzer sidotjolar och ac-schnitzer baktjol. eftersom jag tycker att M spoilern ser mer agro ut än ac. så kommer at ha en ac frontläpp kvar och en original vanlig framspoiler kvar till salu :) hängde du på ? hau di jannis |
jannise46 |
hej igen heh jag har köpt en M spoiler den original aerodynamikpacket spoilern. och M vingen också original på bmw, sen tänkte jag kombinera det med ac-schnitzer sidotjolar och ac-schnitzer baktjol. eftersom jag tycker att M spoilern ser mer agro ut än ac. så kommer at ha en ac frontläpp kvar och en original vanlig framspoiler kvar till salu :) hängde du på ? hau di |
|
här kommer ett rätt snyggt kitt från g-power.. visst kostar det en del men smakar det så kostar det Länk Länk Länk |
|
| Länk - bmwmstyle har mycket z4 grejer. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.