AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.436

Finns BMW M3 (E36) i brokadröd/brokatrot färg?

Är det någon som vet om BMW M3 (E36) finns i brokadröd/brokatrot färg?

// Jögge

32
204
325ipower
325iC -92
525 M-sport -01
Ford Sierra Cosworth -89
Jag har inte sett någon vad jag vet...har ändå letat, då jag undrar hur min 325 skulle se ut med M3 paktet på.
325ipower: Jag har bara sett en M5:a med brokadröd färg, men det verkar inte direkt finnas många av dom... Färgen är väldigt fin tycker jag, och det ultimata hade varit en M3 (E36) med den färgen...

Din bil var verkligen fin! Om du avser sälja den framöver så kan du väl ta och maila mig vet ja... ;-)

// Jögge

Papageno
Jag har sett nån typ av rödfärgad M3 Limo e36

Mugello röd, Calypsrot-metallic och röd. Dessa fanns vid en snabbtitt på Mobile.de för tillfället men inga brokadröda
Papageno: Ok... Ska man hitta någon så får man väl kika på mobile.de förstår jag... Personligen så tycker jag att den brokadröda varianten är den klart snyggaste.

325ipower: Lägg inte på något M3-kjol/spoilerpaket eller så på din bil, för den är verkligen supersnygg som den är!

// Jögge

32
204
325ipower
325iC -92
525 M-sport -01
Ford Sierra Cosworth -89
Nja lite sugen är man på M3 paket, blir ett litet lyft med risk att kallas m3-wannabe=) Kul att du tyckte den var snygg. Är inte så ofta jag ser någon brokadröd faktiskt. Är nog vanligare på E34 än E36.
Orginal M3 paket på en E36 är klart det finast man kan ha. Inga andra glasfiber delar el liknande. Orginal ska det vara, dock ej helt orginal, utan M-paket. Själv för nått år sedan hade jag en 325 som var Brokatrot metallic som ni beskriver. Älskade fägen verkligen. Titta i min profil så ser ni den.
Äkta Seidel front. Bredare M3 Kjolar. Orginal M3 Bakdel. Orginal BMW -M vingen mm. Man växer ifrån icke orginal delar.

"Snabbt ska de gå,, annars får de´va"
ja
190
jalpina
Alpina B10 Bi-Turbo -92
AlpinaCS #004
Riktigt tjusig färg :)
Ett M3 originalpaket kan nog vara snyggt, fast då på en riktig M3:a där den hör hemma. Visst kan man ha ett paket på en vanlig 325:a, men det blir lite wannabe över det hela...
325ipowers 325:a gillade jag för att den inte hade en massa prylar på sig, utan var ganska avskalad. Klart snyggast utan vinge tycker jag oxå... Snygga fälgar kan göra riktigt mycket för en avskalad bil...

// Jögge

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.