|
|
|
|---|---|
|
Länk Bedrövligt dåligt, inte konstigt att försäkringspremierna bara stiger BMW CS #5139 | |
|
Jag som trodde siffran låg närmre 10% men ynka 2% ! , det innebär att om man blir arbetslös har man alltid något att falla tillbaka på , och håller man sig drogfri är det säkert 0% chans att åka fast för bilstöld. I ljuset av detta känns detta med hastighetskontroller helt sjukt. men det är klart... det ger ju enkla effektivitetspoäng , att jaga knarkare som stjäl bilar är ju resurskrävande. |
|
|
Så pass ändå, trodde det var mindre faktiskt. Med tanke på hur få gånger man har blivit kontrollerad i trafiken. Fingeravtryck och DNA, njäää. Inte för en simpel stöld av en gammal härk. För det är väl bilar innan startspärrens dagar som tjuvas allra mest. Alltså innan 95 eller så... |
|
|
Sist polisen stoppade mig frågade de om bilen jag körde var min, jag svarade: "näe..." sedan fick jag köra vidare. HA HA HA! _____Vraum!_____ |
|
|
Varför är jag inte förvånad??? Alla dom statens besparningar läggs på fel ställe, sjukvård, skolor, polis... Asfalt!!! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Jag tycker vi gör som gubbarna i england som blev trötta på motorcykeltjuvarna. ställer en trevlig BMW på ett drabbat ställe sen väntar vi in tjuvarna och spöar skiten av dem. Kan de inte skilja på mitt och ditt så ska de ha stryk. "I have done this a thousand times,and no one has been hurt (much)." |
|
|
Risken är att man för ny adress t.ex. Kumla men iden är bra! :) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Jag trodde att begreppet biltjuv innebar att man stjäl bilar. Inte att man stjäl ur bilar. | |
|
Husqvarna.. Några sekunder räcker till lärdom för livet.. Hade sidorutan krossad på min 316 förra sommarn. Blev 10€ för en "ny" ruta vid skroten och lite tid att byta men av principiella (är det ett ord?) skäl skulle man bara vilja.. |
|
|
kingsambuca, metoden fungerar kan jag bara säga !! Men annars i andra sammanhang där man tar till hårt mot hårt har folk en benägenhet att komma tillbaka med fler personer i sällskapet som är ännu otrevligare, men inte inom dessa sammanhang har det visat sig. |
|
|
Länk (notera dock bucklan vid låset) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.